Co marketingový specialista dělá?
Profesní náplní marketingového specialisty je navrhování, koordinace, realizace a vyhodnocování marketingových kampaní. Marketingový specialista se podílí na tvorbě marketingových plánů a rozpočtů. Připravuje a aktualizuje firemní prezentace. Komunikuje s dodavateli služeb a vyjednává obchodní podmínky. Může mít za úkol také plánování eventů a správu sociálních sítí, webových stránek či aplikací.
Práce marketingového specialisty – diskuze a zkušenosti
Zajímáte se o práci marketingového specialisty? Zeptejte se těch, kteří jako marketingový specialista pracují, nebo sdílejte své zkušenosti z této profese s ostatními!
Nejčastěji se ptáte
Zajímá mě, jaký plat mohu jako marketingový specialista očekávat?
A jak moc se průměrný plat marketingového specialisty liší v jednotlivých lokalitách?
NáplňPráce.cz reaguje
Dobrý den, děkujeme za dotaz.
Průměrný plat marketingového specialisty
včetně rozdílů v jednotlivých lokalitách naleznete například na portálu
PrůměrnéPlaty.cz.
Alternativním zdrojem informací o platech marketingového specialisty
mohou být také data Českého statistického úřadu – www.czso.cz.
Diskuse k pozici
Marketingový specialista
je zatím prázdná
Buďte první, kdo pozici Marketingový specialista okomentuje.
Mohlo by vás zajímat...
Marketingový specialista – doporučené pracovní nabídky
-
Marketingový konzultant/Marketingová konzultantkaRokycany HPP,Zkrácený úvazek,IČO 25 — 100 tisíc Kč Evropská databanka s.r.o.
-
WEB MASTER / E-SHOP SPECIALISTOlomouc HPP 40 — 50 tisíc Kč EMPOLAS s.r.o.
-
MARKETINGOVÁ A OBCHODNÍ ASISTENTKA / ASISTENTOlomouc HPP 26 — 30 tisíc Kč EMPOLAS s.r.o.
-
Konzultant/ka v BrněBrno HPP,DPP,IČO 35 — 70 tisíc Kč Czech Advisory Group s.r.o.
-
Product Manager / Web editor / Správa webových stránek (ž/m)Praha HPP,Zkrácený úvazek,IČO 30 — 40 tisíc Kč ALAX spol. s r.o.