Co office manažer dělá?
Office manažer má na starost administrativní činnost, každodenní pracovní agendu v kancelářském prostoru, koordinaci zaměstnanců a asistentů.
Práce office manažera – diskuze a zkušenosti
Zajímáte se o práci office manažera? Zeptejte se těch, kteří jako office manažer pracují, nebo sdílejte své zkušenosti z této profese s ostatními!
Nejčastěji se ptáte
Zajímá mě, jaký plat mohu jako office manažer očekávat?
A jak moc se průměrný plat office manažera liší v jednotlivých lokalitách?
NáplňPráce.cz reaguje
Dobrý den, děkujeme za dotaz.
Průměrný plat office manažera
včetně rozdílů v jednotlivých lokalitách naleznete například na portálu
PrůměrnéPlaty.cz.
Alternativním zdrojem informací o platech office manažera
mohou být také data Českého statistického úřadu – www.czso.cz.
13. 1. 2022
v 18:25
Alena
píše
Dobrý den, jsem po mateřské a hledám si práci. Zaujala mě práce office manažerky. Jaké musím mít schopnosti, případně vzdělání na tuto práci?
14. 1. 2022
v 9:52
Andrea, NáplňPráce.cz
píše
Dobrý den, Aleno. Práce Office manažerky vyžaduje především pečlivost, jazykové znalosti, znalost MS Office a odolnost vůči stresu. Výhodou může být praxe na obdobné pozici, případně vzdělání ekonomického směru.
6. 10. 2022
v 12:19
Petra
píše
Ráda bych se ucházela o tuto pozici, ale neumím skoro vůbec anglicky. Je to velký problém?
6. 10. 2022
v 15:38
Andrea, NáplňPráce.cz
píše
Dobrý den, Petro. Bohužel se obáváme, že u většiny pozic to problém bude. Pro práci office manažera je znalost alespoň základní angličtiny nutná. Pokud byste tuto práci tedy chtěla dělat, doporučujeme udělat si kurz na alespoň začátečnickou angličtinu, a poté se o pozici ucházet.
Mohlo by vás zajímat...