Co pracovník reklamačního oddělení dělá?
Úkolem pracovníka reklamačního oddělení je evidence, správa a vyřizování reklamací. Pracovník reklamačního oddělení vykonává rozbor příčin reklamací, komunikuje s dodavatelskými firmami a jejich reklamačními odděleními a informuje zákazníky o jejich reklamačních právech.
Práce pracovníka reklamačního oddělení – diskuze a zkušenosti
Zajímáte se o práci pracovníka reklamačního oddělení? Zeptejte se těch, kteří jako pracovník reklamačního oddělení pracují, nebo sdílejte své zkušenosti z této profese s ostatními!
Nejčastěji se ptáte
Zajímá mě, jaký plat mohu jako pracovník reklamačního oddělení očekávat?
A jak moc se průměrný plat pracovníka reklamačního oddělení liší v jednotlivých lokalitách?
NáplňPráce.cz reaguje
Dobrý den, děkujeme za dotaz.
Průměrný plat pracovníka reklamačního oddělení
včetně rozdílů v jednotlivých lokalitách naleznete například na portálu
PrůměrnéPlaty.cz.
Alternativním zdrojem informací o platech pracovníka reklamačního oddělení
mohou být také data Českého statistického úřadu – www.czso.cz.
Diskuse k pozici
Pracovník reklamačního oddělení
je zatím prázdná
Buďte první, kdo pozici Pracovník reklamačního oddělení okomentuje.
Mohlo by vás zajímat...