Jsme součástí

NáplňPráce.cz Popis pracovní pozice
Pracovník reklamačního oddělení / Pracovnice reklamačního oddělení

Co pracovník reklamačního oddělení dělá?

Úkolem pracovníka reklamačního oddělení je evidence, správa a vyřizování reklamací. Pracovník reklamačního oddělení vykonává rozbor příčin reklamací, komunikuje s dodavatelskými firmami a jejich reklamačními odděleními a informuje zákazníky o jejich reklamačních právech.

Práce pracovníka reklamačního oddělení – diskuze a zkušenosti

Zajímáte se o práci pracovníka reklamačního oddělení? Zeptejte se těch, kteří jako pracovník reklamačního oddělení pracují, nebo sdílejte své zkušenosti z této profese s ostatními!

Nejčastěji se ptáte
Zajímá mě, jaký plat mohu jako pracovník reklamačního oddělení očekávat? A jak moc se průměrný plat pracovníka reklamačního oddělení liší v jednotlivých lokalitách?
NáplňPráce.cz reaguje
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Průměrný plat pracovníka reklamačního oddělení včetně rozdílů v jednotlivých lokalitách naleznete například na portálu PrůměrnéPlaty.cz. Alternativním zdrojem informací o platech pracovníka reklamačního oddělení mohou být také data Českého statistického úřadu – www.czso.cz.
Diskuse k pozici Pracovník reklamačního oddělení je zatím prázdná
Buďte první, kdo pozici Pracovník reklamačního oddělení okomentuje.
Mohlo by vás zajímat...

Pracovník reklamačního oddělení – doporučené pracovní nabídky