Co specialista sociálních sítí dělá?
Specialista sociálních sítí je zodpovědný za tvorbu a publikování obsahu na firemní sociální sítě tak, aby zvýšil prodeje a povědomí o značce. Výkonnost své propagační strategie zhodnocuje skrze webové metriky. Dále má na starosti komunikaci se zákazníky skrze sociální sítě. Může spolupracovat s grafikem či copywriterem. Musí znát svou cílovou skupinu a dle toho zvolit vhodný styl komunikace.
Práce specialisty sociálních sítí – diskuze a zkušenosti
Zajímáte se o práci specialisty sociálních sítí? Zeptejte se těch, kteří jako specialista sociálních sítí pracují, nebo sdílejte své zkušenosti z této profese s ostatními!
Nejčastěji se ptáte
Zajímá mě, jaký plat mohu jako specialista sociálních sítí očekávat?
A jak moc se průměrný plat specialisty sociálních sítí liší v jednotlivých lokalitách?
NáplňPráce.cz reaguje
Dobrý den, děkujeme za dotaz.
Průměrný plat specialisty sociálních sítí
včetně rozdílů v jednotlivých lokalitách naleznete například na portálu
PrůměrnéPlaty.cz.
Alternativním zdrojem informací o platech specialisty sociálních sítí
mohou být také data Českého statistického úřadu – www.czso.cz.
16. 2. 2022
v 18:44
Radim
píše
Jak a kde se mohu pro tuto pozici vzdělávat kromě studia marketingu?
18. 2. 2022
v 12:01
Andrea, NáplňPráce.cz
píše
Dobrý den, Radime. V ČR existuje mnoho kurzů a školení pro budoucí social media managery. Dále doporučujeme čtení knih, které se zaměřují na danou problematiku. Nejvíce zkušeností ale získáte samotnou praxí. Pokud to tedy s kariérou specialisty sociálních sítí myslíte vážně, je dobré mít vlastní projekt na dané sociální síti, na kterém budete průběžně pracovat a zároveň se učit.
Mohlo by vás zajímat...